رنگارنگ

رنگارنگ

به رنگارنگی رنگ های رنگین کمان
رنگارنگ

رنگارنگ

به رنگارنگی رنگ های رنگین کمان

کسب درآمد در خانه



با سلام این اولین پست منه و امیدورام برای شما مفید باشه. 

 

تقسیم بندی درآمد ها:


1) به صورت غیر حضوری: مانند اینترنت و سهام الکترونیک و...


2) به صورت حضوری: فروش مستقیم کالا ها ، تولیدات و...


حال به معرفی چگونگی کسب درآمد به صورت غیر حضوری می پردازیم.



  • رسنو: رسنو یک اپلیکیشن ایرانی است که با دیدن تبلیغ و استفاده از خدمات ان به شما مقداری پول می دهد ولی شما می توانید با زدن گروه کسب درآمد خود را با توجه به فعالیت های زیرگروه های خود افزایش دهید و صاحب پول هنگفتی شوید. برای دانلود این اپلیکیشن بر روی اینجا کلیک کنید تا به وبسایت رسنو منتقل شوید و اپدیت جدید ان را دانلود کنید و سپس برای فعال سازی اپلیکشن حتما نیازمند کد فعال سازی می باشید که اسم دیگش کد معرفه  1024927 سپس مراحل ثبت نام را انجام داده و دوستان خود را از ایکون بالا سمت چپ که به رنگ زرد است از طریق رسانه دلخواه خود به انها پیام دعوت بفرستید و ان ها را وارد گروه خود کنید.
  • وبلاگ: یکی دیگر از راه های درآمد وبلاگ نویسی است و حتی یک شخص عادی نیز می تواند بدون برنامه نویسی وبلاگ خود را بسازد و مدیریت کند ، فقط کافیست وارد یکی از سیستم های رایگان وبلاگ دهی شود و در ان ثبت نام کند ، سپس در وبلاگ خود پست های جذاب و مناسب بگذارد  ، سپس که بازدید کنندگان زیاد شد وارد یک سایت همکاری در فروش شده و در ان ثبت نام کنید و از تبلیغاتی که به شما می دهد در وبلاگ به کار ببرید به ازای هر بازدید مقداری پول به حساب شما واریز می شود که بعد می توانید ان را به حساب خود در بانک ها انتقال دهید.
  • سهام الکترونیک: تا به حال اسم سهام الکترونیک به گوش شما رسیده است؟ ممکن است بگویید چگونه بدون پول میشه سهام خرید در این باره نگران نباشید فقط کافیست وارد آموزش کامل شوید (برای اموزش بیشتر بر روی اینجا کلیک کنید تا وارد پست اموزش شوید)
  • فروش عکس های خود در اینترنت: این گزینه برای عکاسان مناسب است شما می توانید در موتور جستجوی خود اسم عکس استاک یا فتو استاک را وارد کنید و شرایط وبسایت ها را بخوانید و ثبت نام کنید و عکس خود را وارد ان کرده و به فروش برسانید این کار ممکن است کمی عجیب باشد اما این وبسایت ها به شرطی عکس شما را می فروشند و پولش را به شما می دهند که مقداری از پول فروش عکس را به عنوان کار مزد از فروش خالص شما بردارند که این کار عجیبی نیست.
  • فروش ایده: بیشتر اختراعاتی که ایجاد شده  تنها کار یک فرد تنها نبوده بلکه اول ایده در مغز یک فرد شکل گرفته ولی ان را به شرکت های بزرگ می فروشد و در ازای ان سهمی از سهام یا سود ان محصول را به او می دهند.
  • فروشگاه اینترنتی: کار فروشگاه های اینترنتی رو می توان از روی وبسایت دیجی کالا تشخیص داد فقط کافیست به وبسایت های ارائه دهنده صفحه های خرید مراجعه کرد و یک صفحه ای بخرید که بازدید کننده ی زیادی داره سپس از فروشنده ها بخواهید که محصولات خود را به صورت اجاره در صفحه گذاشته و از ان ها پول بگیرید.

حال به معرفی چگونگی کسب درآمد به صورت حضوری می پردازیم.


  • پرورش بلدرچین و پرندگان دیگر: پرورش بلدرچین نیاز به مکان بزرگی ندارد کافیست در یک انباری 12 متری و البته تمیز و بهداشتی چند جوجه بلدرچین قرار داده و به انها به درستی اب و غذا دهید سپس تخم های ان ها را درون دستگاه جوجه کشی قرار دهید و ان ها را با غذای مناسب بزرگ کنید

  • ساخت عروسک: درست کردن عروسک در این زمان که پر از عروسک های باربی و از این چرندیات شده برای کودکان ایرانی لازم شده تا کودکانمان را در محیط اسلامی ایرانی پرورش و بزرگ کنیم نه محیط های غربی همانطور که کودکانمان به این عروسک های غربی دل می بندند نمی توانند دل از مد های غربی بکنند.

  • پرورش قارچ: شما می توانید در انباری های کوچک خود در صورتی که تمیز خنک و مرطوب باشد قارچ پرورش دهید و ان را برای مصارف خانگی ها برای فروش استفاده کنید.
  • پروش گل و گیاه: این بخش بیشترین توجه را داره به صورتیکه اگه به گل و گیاهان به درستی مراقبت نشود خیلی زود از گل های خود چیزی جز علف نمی بینید پس کسانی که کمتر به مسافرت می روند به این بخش رو بیاورند و باید همیشه از گیاهان خود مراقبت کنند.
  • اشپزی کنید: به نظر شما این توضیهی دارد آیا

تصاویر از وبسایت مشاغل خانگی _ بیگ والت _ پرورش بلدرچین


تمام شد اینم از این اخیش راحت شدم این طولانی ترین متنی بود که تا به حال نوشتم.

 در صورت داشتن ایده های دیگه یا سوال نظر بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد